CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 29, 2010

Aku rasa die sayang saya la~

wahhh macam sedih la pulak..

dah xde text mesej yang slalu aku nantikan lagi..

dy dah fly kol 3.00a.m tadi..

sempat lagi dy kasi mesej lagi bagitau flight kol bape..


aku tau die nak gerak dah tapi mlas nak tanye..

die pun diam jeh..

whole day main text ngan dy..

selalu kasi hint yang dy suke kan aku..

buat2 layan jeh..

dy kata dy setia..dah kalo suke payah nak cari lain.rugilah aweks xsuker ngan dy..katanya

lawak telinge mendengarnya..

tapi dalam hati still berharap die memang begitu orangnya..

takpe lah even kamu di Egypt nun jauh disana..

bak kata kite "Apa ada Hal"

haha

kite tetap lihat bulan yang sama kan..

Kalo dah rindu pandai2 lah bagitau kat kite kerinduan dy ok..

dy kat sini pun bukan nye kite bekepit pun dah jauh gaks..

dy datang Kl

xde rezki nak jumpe..

Aku penah kata kalo Tuhan mengizinkan kita lepak lah sama nanti ok..

huhu

Akhir mesej aku tex kat dy Im gonna miss u =)

ADA JODOH KITA JUMPA LAGI~

THE END

0 comments: